Een programma om een eigen website mee te bouwen?

IK weet dat deze vraag al vaker is gesteld maar daar stond niets in wat ik kon gebruiken.

Ik wil een website bouwen die niet online komt te staan maar gewoon alleen lokaal hosten.

Het is de bedoeling dat ik er flash filmpjes mee kan bouwen of los kan bijvoegen. (dan bouw ik de flash filmpjes met adobe flash).

ook zou ik er graag een automatisch muziek afspeel script in hebben.

Ik hoop dat alles duidelijk is.

alvast bedankt,

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb dit trouwens nog nooit gedaan maar het moet software zijn waarmee zowel amateur als professional mee om kan gaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn al vele sites genoemd in die topics, maar als jij opzoekt bent naar software voor amateurs en professionals raad ik Adobe Dreamwaver aan. De mogelijkheden zijn zeer groot en ook flash is niet onmogelijk. Wat het muziek script betreft, dat word gewoon een script ib de head en de plek-bepaler in de body. Dit heeft niks met de software te maken.

Toegevoegd na 15 minuten:
Je kunt ook een muziekspeler op je site zetten zonder javascript.
Je hebt alleen een muziekbestand nodig (.mid, .wav, .mp3) en dit voeg je met deze html-tag in: Dat is alles.Door width=200 height=45 wordt een mini-speler afgebeeld, waarmee je de muziek kunt starten, stoppen en pauzeren. Wens je geen speler af te beelden, dan stel je deze waarden in op nul.Met loop=-1 laat je de muziek eindeloos herhalen. Wens je dat de muziek slechts 1 keer afgespeeld wordt, dan maak je van -1 een 1.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier was ik ook al over aan het denken ik heb hem al op de computer staan wel (cs5). Ik ga hier eens mee aan de slag. Bedankt!!

Andere antwoorden (3)

ik weet het niet zeker, maar misschien heb je wel iets aan freewebs.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb als leek in 2 weken tijd een website gemaakt, zie maar eens in bron.
Daarvoor gebruikte ik Kompozer.
Dit een programma van een vriendelijke Nederlander waar ook een tutorial bij zit.
Het is een wysiwyg progamma volledig in het Nederlands en op de koop toe gratis.
Veel succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thx ziet er leuk uit om mee te beginnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch maar van de officiele site halen?
http://www.kompozer.net/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kompozer.nl/index.html
Dat is de officiele website van de Heer Langedijk en rechtstreeks in het Nederlands met de tutorial en al.
Deze door u opgegeven is zijn internationale website in het Engels.
http://www.wix.com

Succes!