Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg je voor zoekresultaten bij bijv. Google in zoekresultaten? (HTML)

Deze vraag klinkt raar, maar ik hoop dat het met dit plaatje wat duidelijker wordt. Wat ik bedoel is dus dat als je 'goeie vraag' intikt dat je dan natuurlijk de website Goeie Vraag tegenkomt, maar daaronder staan weer pagina's zoals 'Vragen' en 'Wat zijn goede vragen om te ...'. Ik kon het niet vinden op Google, want ik weet niet hoe het heet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
564

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou je zoekopdracht tussen haakjes kunnen zetten. Als je bijvoorbeeld Goeie vraag zoekt dan zoekt google op website met de woorden 'goeie' en websites met het woord 'vraag'. Wanneer je 'goeie vraag' intypt dan zoekt hij alleen op website met beide woorden. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dit zijn haakjes: ( ) . Wat je moet doen is het tussen dubbele aanhalingstekens zetten, die zien er zo uit: " ".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat bedoelt ie niet. Hij wil weten hoe hij als websitebouwer die 4 categorieën/pagina's bij zijn pagina krijgt in de zoekresultaten
Dat zijn sitelinks. Die zet Google er automatisch neer al zijn er ook manieren om dit te beinvloeden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding