hoe kan ik een ingescand formulie,invullen (windows 7) en open office

Toegevoegd na 3 minuten:
bedoel formulier, en daarna verzenden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Weer opnieuw inscannen en mailen. Of misschien snap ik je vraag niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb een een formulier ingescand, en opgeslagen in documenten,moet het gaan in vullen en dan verzenden,maar kan niet in dat formulier werken,hoe doe ik dat ??!!,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordat je het inscand invullen met de pen. Of openen in een programma waarin je tekst kan verwerken. De simpelste is bijvoorbeeld paint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, wat jij bedoelt is scannen als PDF en dan invullen met Adobe volledige versie. Er zijn ook andere, eenvoudiger, programma's die jou een pdf laten wijzigen. Die moet je dan wel kopen.