Wat is meer?

ik heb mobiel internet op mijn laptop
ik zie dat 400MB de limiet is
gedurende 4 dagen heb ik 306.94 verbruikt
is 2 GB meer dan 400MB?
als de 400MBop is heb ik nog ruimte om naar de 2gb te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je in 4 dagen al op 400 MB zit, dan ben je over twee weken ook over de 2GB heen. Ik neem aan dat je met mobiel internet bedoelt dat je via UMTS op internet zit? Wellicht verstandig om indien het mogelijk is Wifi te gebruiken, want eigenlijk is UMTS niet echt bedoeld voor dermate grote hoeveelheden data.

Ik zou even goed nagaan wat het je gaat kosten als je over de limiet heen gaat. Dat kunnen soms verrassende bedragen zijn. Sommige vragen dan meer dan 10 euri per MB!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

2 gb is meer dan 400 mb. Dat is nl 2000 mb.
Je hebt dan nog 1600 mb over.
Wat je bedoelt met over gaan weet ik niet. Even bij provider na vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De twee antwoorden hierboven zijn allebei juist maar ik zal proberen het wat duidelijker uit te leggen (ik hoop dat ik je vraag goed interpreteer).

Dat mobiele internet (van KPN of Vodafone of ...) van jou werkt hetzelfde als je mobiele (GSM) telefoon. Je hebt bij je telefoon een belbundel en als je over je minuten heen gaat ga je extra betalen. Bij je mobiele internet heb je een databundel (bij jou blijkbaar 400MB (Mega Byte)) en als je daar overheen gaat ga je ook extra betalen. En dat kan inderdaad in de papieren gaan lopen.

De 2GB (Giga Byte) waar je het over hebt is waarschijnlijk het interne geheugen van je computer. Die twee getallen hebben niets met elkaar te maken. 't Is de 400MB waar je op moet letten.

Als dit allemaal erg moeilijk klinkt is het heel verstandig om er iemand bij te halen die verstand van zaken heeft, anders loop je het risico straks met een hele hoge rekening te zitten.