Wat is goede open source software om een betaalsysteem per download of per cursus te bewerkstelligen, liefst php?

Denk aan http://www.leergitaarspelen.com/

Waarbij je, je aanmeldt en dan krijg je per week een les thuis gestuurd.

Dit kun je dan in één keer betalen of per les.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

www.LOI.nl, daar staan 550 cursussen op die je in je eigen tempo kunt doorlopen. Nu kan je een gratis proefles aanvragen, dus dan weet je zeker of het iets voor je is.

www.NTI.nl, hetzelfde als LOI, maar hier krijg je tijdelijk 25% korting op iedere cursus.

www.leren.nl/cursus is ook een goede instelling waar je lessen mee kan volgen.