hoe maak je 'social media' zoals Facebook, Twitter en Hyves?

Er hoeven niet zoveel mensen op als facebook :D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Allereerst heb je webhosting nodig met ongelimiteerde bandbreedte, omdat mensen giga veel foto's en video's uploaden. Om al die MB's op te slaan kun je het beste ongelimiteerde webruimte hebben. Verder heb je databases nodig om alle gebruikersnamen, wachtwoorden, leeftijden, nicknames, enz. op te slaan. Je webserver moet PHP mail ondersteunen om meldingen te versturen naar gebruikers als ze bijvoorbeeld een 'Like' of 'Respect' hebben. Verder heb je nog medewerkers nodig die alle Abuse meldingen verwerken. Kortom, je moet ervaren zijn met HTML (markup), CSS (style), PHP (mails en veel meer), MySQL (databases), geld, heel veer geduld en natuurlijk ook wat geluk. Want stel dat niemand jouw social media site gebruikt, dan is alles voor niks geweest...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt ik ga het proberen

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je redelijk wat verstand moet hebben van HTML, CSS, PHP en Javascript en natuurlijk data-bases.

Maar ik denk dat een Forum betere oplossing is. Je kunt gemakkelijk en gratis een MyBB Forum downloaden. Je moet een klein beetje verstand hebben van Databases Phpmyadmin en MySql.