Hoe sluit je een webpagina/bestand in?

Ik heb gehoord dat dit embed heet. Ik wil graag leren hoe je dat doet. Met HTML.
Net zoals je bij youtube ook kan doen met filmpjes

Toegevoegd na 26 minuten:
Bijvoorbeeld: Ik wil Goeievraag.nl binnen mijn site plaatsen. Hoe doe ik dat dan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
rose
13 jaar geleden
Je kunt dat met frames oplossen, zoals hieronder beschreven...

Antwoorden (4)

Dat doe je zo:

Untitled

Toegevoegd na 49 seconden:
Lees bij de Handleiding HTML meer over frames:

http://www.handleidinghtml.nl/html/frames/frames05.html

Toegevoegd na 1 dag:
Doen we, naar aanleiding van een antwoord hieronder, ook even de code voor een Inline Frame (iframe) erbij:

rose
13 jaar geleden
ik zou het persoonlijk niet met een frameset doen. Maar met een iframe. Als je wat googled (bv naar devguru.com) kom je zat voorbeelden tegen!! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel specifiek voor goeievraag: Goeievraag heeft een API die je in staat stelt om goeievraag in je website op te nemen, zonder deze te hacken of via frames in te sluiten.

In het algemeen: http://www.goeievraag.nl/ontwikkelaars
Specifiek als je niet programmeert staan hier opties: http://www.goeievraag.nl/widgets

Daarnaast kan je diverse dingen embedden. Meestal wordt het voor video's gebruit, dmv de html tag

Je kan ook complete pagina's opnemen, maar als je niet via frames wilt werken, zal de header & footer van de site gestript worden. Dat gaat te ver om hier even uit te leggen; Als je niet weet hoe te beginnen, moet je daar niet aan beginnen, en eerst een web programmeertaal zoals php leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd rekening met het feit dat je iets doet waar bijvoorbeeld de Googlebot het moeilijk mee heeft. Deze ziet iframes als aparte pagina's, en raakt in de war.

Ik weet natuurlijk niet precies waarvoor je iets wilt weten over het insluiten van een webpagina/bestand, maar ik zeg het toch maar even.

Voor meer informatie zou ik kijken op de site van het W3C, zie bron

Toegevoegd na 1 minuut:
De manier waarop je YouTube filmpjes toevoegt aan een pagina is niet hetzelfde als een iframe, maar dichterbij dan dat kom je niet ben ik bang.