Ik probeer een eigen host te beginnen? Kan iemand me rustig stap voor stap helpen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik probeer een eigen host te beginnen? Kan iemand me rustig stap voor stap helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hoop werk, lijkt me niet nodig, maar tis jouw keuze natuurlijk.

Zie onderstaande linkje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn veel verschillende hosts en ik weet niet wat jij precies zoekt! Wil je een hosting bedrijf beginnen waar mensen hun bestanden op kunnen hosten en door middel van nameservers een doorlink .nl domein kunnen kopen die linkt naar hun bestanden op jou host? Of wil je een thuisserver beginnen voor spellen of klein bedrijf?

Groot verhaal... Mail mij maar!