Wat betekent No Activity in Android Studio?

In het programma Android Studio moet je bij een nieuw project kiezen tussen verschillende opties: No Activity, basic activity, Empty activity,... Ik ben volledige beginner met programma en ik vind nergens uitleg over hoe je kan werken met de optie No Activity. De andere opties begrijp ik ongeveer, je hebt dan een soort sjabloon om mee te starten maar bij de optie No Activity begrijp ik niet hoe je moet starten en wat de bedoeling is van deze optie. Ik vind ook geen video's of online courses waar ze dit uitleggen.
Kan iemand mij dit uitleggen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Je geeft het zelf eigenlijk al aan: met 'no activity' heb je geen sjabloon om mee te starten.
Je bent vrij om een nieuw project te starten zonder sjabloon, maar het is gemakkelijker om ‘basic activity’ te kiezen, wat de standaardopmaak is voor een nieuwe app. Deze zal bijvoorbeeld een menu in de rechterbovenhoek bevatten, evenals een zwevende actieknop.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik had blijkbaar iets fout gedaan waardoor ik een heel andere mappenstructuur zag, waaronder er geen main activity map was. Daardoor leek het of je hier heel anders moest werken dan in de opties met activity. Ondertussen is het duidelijk geworden en heb ik de mappen gevonden! Of toch een beetje voor zover dat kan voor complete beginners :p !
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wat is eigenlijk de bedoeling of het nut van de optie No Activity als er niemand gebruik van maakt? Ieder filmpje dat ik vind, elke tutorial, gebruikt steeds een van de andere opties (meestal empty activity) en verwijder of past de buttons dan aan die standaard in het gekozen sjabloon aanwezig zijn.
Ik begrijp niet wanneer dan best kiest voor No Activity EN als je dan voor deze kiest, hoe je hierin moet beginnen.
SimonV
4 jaar geleden
No Activity zal vooral door ervaren ontwikkelaars gebruikt worden, die weten hoe ze hun eigen sjabloon moeten maken.