Hoe zorg ik ervoor dat de witte ruimte onder de bannder met FTfilmtotaal wat groter is zodat het frame wat groter is? zie foto!

Gaat zich om Xhtml, en niet om 100x;
=p

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja of je geeft de content DIV of de DIV voor de linkerkolom een hoogte mee? Dus bijvoorbeeld:
hier wit

En dan in de CSS geef je dan aan:
#content {
height: 400px;
}

Maar dan staat de height altijd vast, ongeacht de inhoud in deze DIV. Andere optie is dan om min-height: 400px; te gebruiken.

Maar de optie die hierboven genoemd is, die is ook niet slecht.