Wat is de oorzaak van deze foutmelding in Javascript?

Foutmelding:
Uncaught TypeError: Failed to execute 'drawImage' on 'CanvasRenderingContext2D': The provided value is not of type '(CSSImageValue or HTMLImageElement or SVGImageElement or HTMLVideoElement or HTMLCanvasElement or ImageBitmap or OffscreenCanvas)

Code die ik schrijf:
var CANVAS_BREEDTE = 1366;
var CANVAS_HOOGTE = 100;
var canvas = document.createElement('canvas');
var ctx = canvas.getContext('2d');
canvas.width = CANVAS_BREEDTE;
canvas.height = CANVAS_HOOGTE;
document.body.appendChild(canvas);

var x = document.getElementById("myinput");
if (x.value == "alpha-bet") {
var canvas = document.createElement('canvas');
var ctx = canvas.getContext('2d');
var images;
var image1 = new Image();
image1.src = "file:///Users/saskyaa/Desktop/Nieuwe%20Website/mario.png";

var image2 = new Image();
image2.src = "file:///Users/saskyaa/Desktop/Nieuwe%20Website/dice.png";

var image3 = new Image();
image3 = "file:///Users/saskyaa/Desktop/Nieuwe%20Website/banana.png";

var image4 = new Image();
image4.src = "file:///Users/saskyaa/Desktop/Nieuwe%20Website/Banana2.gif";

var x = Math.floor(Math.random() * 700);
var y = Math.floor(Math.random() * 1280);
var image = Math.floor(Math.random() * 4);
if (image <= 1) {
images = image1;
} else if (image == 2) {
images = image2;
} else if (image == 3) {
images = image3;

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt je haakjes niet goed gesloten. Zelf getest en kreeg geen foutmeldingen meer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100