Kan een dvd recorder Nederlandse programma's ook met ondertiteling opnemen?

Ik kijk het liefst met ondertiteling via teletekst 888 omdat ik het anders niet goed versta. En een opgenomen programma werkt niet meer met teletekst.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee helaas, dat is al 25 jaar een grote wens van mij (vooral om de BBC te ondertitelen) maar dat is dus onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
BBC is volgens mij al enige tijd geleden gestopt met teletekst
http://nos.nl/artikel/432489-britse-teletekst-definitief-verleden-tijd.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is duidelijk dat ik de afgelopen 3 mnd geen teletekst heb gekeken via de BBC ;) Maar het antwoord is niet anders, ook voor de Nederlandse teletekst gaat dit op, het werkt niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch vreemd dat ik gisteren gewoon teletekst had via de bbc ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel. Dan hebben we allebei pech!