Bedoel je .rar? Dat is een bestandje.
Met winrar kun je meerdere bestanden of foto's samenvoegen en dan word het een .rar bestand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bestandsformaat. Net zoiets als zip.
Kan je openen met Winrar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zie hieronder, of bedoel je raar?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
.rar is een bestand.

Maar mocht je bedoelen wat raar is..

Uiterzonderlijk eruit zien/ gedragen.
En dat is voor iedereen weer anders. Dus dat is nooit het zelfde voor iedereen ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een bestand waar andere bestanden gecomprimeerd bij elkaar in staan. Met Winrar kan je die bestanden maken of 'uitpakken'. Hier kan je de Nederlandse versie downloaden:
http://www.rarlab.com/rar/wrar380nl.exe
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
RAR is een datacompressietechniek die stabieler en qua bestandsformaat kleiner is dan ZIP of het daarvoor populaire ARJ bestandsformaat. In een RAR bestand wordt een aantal bestanden gebundelt, zodat de gebruiker deze gemakkelijk kan verzenden en ontvangen. Tevens wordt de term 'RAR' vaak gebruikt voor de Windows applicatie WinRAR.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
RAR is een van de vele compressie-technieken. Er waren destijds twee zaken uniek aan rar: je kon een self-extract maken over meerdere floppies (10 jaar terug een heel coole feature), en rar had een speciale modus waarbij de compressie werd geoptimaliseerd over alle bestanden, waar de andere technieken deze optimalisatie slechts bestand voor bestand deden. Hierdoor konden twee identieke bestanden in 1 rar archive veel kleiner worden dan bij andere archivers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tik in op google, win rar ,en je weet alles en je kan ook dan alles downloaden
veel plezier
Vr Groet Martin
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag wat is rar, is nu wel beantwoord.

Ik zou persoonlijk 7zip downloaden. Dat is een gratis open-source tool waarmee je zip/rar en nog een heleboel andere compressie formaten kunt openen en uitpakken.

http://www.7-zip.org/