Ik heb een game gemaakt met server en client, kan ik nu gewoon mijn server op de raspberry pi 512mb gooien of moet ik eerst de server herschrijven?

Toegevoegd na 1 uur:
Het is in java geschreven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hangt af van (de taal van) je server applicatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is in java, sorry heb het erbij gezet ;)

Antwoorden (2)

Gezien het in java geschreven is zou het in principe wel moeten werken. Maar vergeet niet het werkgeheugen waar je aan beperkt bent en de rechten die linux standaard geeft. Zo kan het voorkomen dat hij bepaalde dingen standaard niet accepteert, zoals bestanden schrijven als je de server niet onder root laat draaien etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan alleen als je de soft-float Debian hebt geïnstalleerd. Omdat de raspberry pi natuurlijk niet de snelste is is de server ook niet de snelste maar hij zal het wel doen. TIP: Als de server snel overbelast raakt probeer dan je server met minder dan 512 mb te openen