Welke websitemaker?

Welke website maker kan ik het beste gebruiken om een website te bouewen? Ik heb even gekeken, en deze drie vond ik het beste:

webs: http://www.webs.com/
jimdo: http://www.jimdo.com/
ontwerp nu: http://www.ontwerpnu.nl/

Welke van de drie is de beste en waarom?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je maken ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Euh... Een website, wellicht?
;)

Antwoorden (5)

Die wat ik gebruik staat er niet bij, maar ik gebruik NVU van Mozilla.

Ik ben geen prof, dus ik hoef niet het duurste of meest geavanceerde, dus dat is persoonsgebonden. Voor de rest kan ik ermee wat ik wil. Fijn is ook dat het niet alleen WYSIWYG is, maar dat je ook in de broncode aan het frobelen kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van die drie is Jimdo de populairste, dus als je er problemen mee ondervind zal 't wellicht 't makkelijkst zijn om dat m.b.v. de community op te lossen.

Of wellicht
www.mijnwebsitebouwen.nl of
http://win1.ucentral.nl:2006/wizard/
?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een hele goede ( maar ook dure) is Dreamweaver eigenlijk HET programma .......
soms is er ook nog wel eens aan te komen via een "vriend"of op het wwweb ........ ( voor de goede verstaander:)
ook is het handig om html te leren het is niet zo moeilijk als het lijkt.....
suc6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt er vanaf voor wat je het wilt gaan gebruiken. Voor welke toepassing. Welke functionaliteiten wil je dat de website heeft. Van deze variabelen hangt het antwoord af.

Voor prive sites is dit aardig. Voor professioneel gebruik (zakelijke website) zou ik dit nooit aanraden. Goedkoop = uiteindelijk duurkoop.

Het hoeft trouwens helemaal niet duur te zijn. Voor 4,99 ex btw heeft u al een .nl domein voor 1 heel jaar. en ook webhosting kost slechts € 5 p/m Daar zit ook nog eens installers bij die websites genereren. En wij hebben een aardige services om hierbij te helpen.

Het grote voordeel is dat u alles in eigen hand heeft. Want wat doet u als die websites meer en meer reclames op uw website plaatsen?

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik Pascal altijd