Hoe kan ik een banner toevoegen aan mijn wordpress website?

Ik wil me met mijn website aanmelden bij een dienst (Daisycon). Maar bij het aanmelden moet ik aan bepaalde voorwaarde voldoen. Ik krijg onder meer de melding:

Place a file in the public root directory (i.e. "www" or "public_html") on your site (”http://voetbalvogel.nl“) with the name ”daisycon_5612db4245bb4b4.html“ containing the following content:

ff70bd5ddf979cd3452db4245bb4b4eecb4d05f96f9db30aa74b55612db4245bb4b4eecb4d05f9f8e6723978a47d0e6270fcb58ed1854d22ff7a7bf2fb2cc8ff70bd5ddf979cd345dcf9ce2e73f18932cb6f9db30aa69294abef110303b15145e''

Zelf heb ik werkelijk geen idee wat hiermee bedoeld wordt en hoe ik dit kan doen. Ik ben nogal een beginner op het gebieden van code's. Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Daisycon wil verifieren dat je de eigenaar bent van de website. Daarom moet je de genoemde HTML pagina plaatsen in de "root" (hoofddirectory) van de website (daar waar ook de homepage staat, bijv. index.html)

Dus die pagina geef je dan de naam zoals je zelf aangeeft (daisycon_5612db4245bb4b4.html), en IN deze pagina moet dan slechts 1 regel staan, nl. de in je vraag genoemde code.

Daisycon zal deze pagina vervolgens opvragen en constateren dat de code erin staat, waarna je als daadwerkelijke eigenaar van de site wordt aangemerkt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor meer info:
Als je ingelogged bent bij Daisycon, kies dan uit menu links:
Helpdesk-FAQ. Kies dan uit de lijst vragen onder "media":
"Hoe verifieer ik mijn website bij Daisycon"
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel voor de informatie! Maar zou je alsjeblieft willen uitleggen hoe ik precies bij ''root'' kom en ik dat daar neer kan zetten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat moet met een FTP programma, zoals volledig uitgelegd wordt op de (in mijn antwoord-toevoeging genoemde) "faq-pagina". Lukt het allemaal niet, dan dan kun je Daisycon vragen de verificatie anders te doen. (zie hiervoor de info helemaal onderaan die FAQ-pagina) NB
Binnenkort kun je als alternatief verificatie doen mbv een "metatag", die plaats je in de kop van je HTML-homepage, maar dat is op dit moment nog niet actief bij Daisycon.(staat ook op de faq-pagina)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke! Dankjewel!