Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een banner toevoegen aan mijn wordpress website?

Ik wil me met mijn website aanmelden bij een dienst (Daisycon). Maar bij het aanmelden moet ik aan bepaalde voorwaarde voldoen. Ik krijg onder meer de melding:

Place a file in the public root directory (i.e. "www" or "public_html") on your site (”http://voetbalvogel.nl“) with the name ”daisycon_5612db4245bb4b4.html“ containing the following content:

ff70bd5ddf979cd3452db4245bb4b4eecb4d05f96f9db30aa74b55612db4245bb4b4eecb4d05f9f8e6723978a47d0e6270fcb58ed1854d22ff7a7bf2fb2cc8ff70bd5ddf979cd345dcf9ce2e73f18932cb6f9db30aa69294abef110303b15145e''

Zelf heb ik werkelijk geen idee wat hiermee bedoeld wordt en hoe ik dit kan doen. Ik ben nogal een beginner op het gebieden van code's. Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Daisycon wil verifieren dat je de eigenaar bent van de website. Daarom moet je de genoemde HTML pagina plaatsen in de "root" (hoofddirectory) van de website (daar waar ook de homepage staat, bijv. index.html)

Dus die pagina geef je dan de naam zoals je zelf aangeeft (daisycon_5612db4245bb4b4.html), en IN deze pagina moet dan slechts 1 regel staan, nl. de in je vraag genoemde code.

Daisycon zal deze pagina vervolgens opvragen en constateren dat de code erin staat, waarna je als daadwerkelijke eigenaar van de site wordt aangemerkt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor meer info:
Als je ingelogged bent bij Daisycon, kies dan uit menu links:
Helpdesk-FAQ. Kies dan uit de lijst vragen onder "media":
"Hoe verifieer ik mijn website bij Daisycon"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel voor de informatie! Maar zou je alsjeblieft willen uitleggen hoe ik precies bij ''root'' kom en ik dat daar neer kan zetten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden