Wat is het lettertype van omroep Brabant?

Welke lettertype wordt er gebruikt bij brabant nieuws, en dan het woordje nieuws, en het weer, etc. die vrolijke letters...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Het lijkt veel op ICT Flora Bold

Toegevoegd na 13 uur:
Sorry, ik dacht dat je het logo bedoelde. De icons nieuws etc. is simpelweg Trebuchet Italic :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wat fragmenten tekst gekopieerd naar Word en het programma zegt Ariel. Mocht je iets anders bedoelen dan uit onderstaande site dan kan jij dit ook eens proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het logo van omroep Brabant gebruikt hetzelfde lettertype. Ik deze geüpload naar de site What the Font?
En daaruit bleek ICT Flora Bold een van de opties te zijn. Als je in de toekomst jezelf vaker afvraagt welk font gebruikt wordt is deze site een ideale oplossing.