Waar kan ik goede templates/sjablonen vinden voor een website, en met welk wysiwyg programma kan ik deze makkelijk bewerken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Website-templates zijn er volop op internet. Er is ook een startpagina-dochter voor, die allerlei bronnen op een rijtje zet (website-templates.startpagina.nl).
Veel mensen maken sites vanuit een (open source) Content Management System, zoals bijv. Wordpress of Joomla!. Voor elk van die programma's zijn ook weer talloze templates te downloaden. Binnen die software zitten vaak Wysiwyg-editors verwerkt, maar als je graag een stand-alone wysywig editor wilt zijn er ook veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld : KompoZer, Amaya of SeaMonkey (een soort all-in-one software suite).
Commerciële aanbieders zijn er ook, bijvoorbeeld de software van CoffeeCup HTML Editor.