Kent iemand een goede editor-programma op pc?

Voor de zekerheid:

- Ik werk met de nieuwe Windows
- Ik zoek een editor-programma die geschikt is met de nieuwe Windows
- Ik wil graag dat je foto's of video's samen kan toevoegen
- En dat je lange video's kan maken
- Niet te ingewikkeld ( daar word ik een beetje gek van)
- Kleine MB of GB
- dat je ook liedjes op kan zetten met/of video en dat je de liedjes kunt versnellen.

Ik hoop dat jullie iets kunnen vinden of al één kennen. Ik wil namelijk video's op mijn Youtube kanaal zetten. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

Windows movie maker is heel standaart, ik weet niet of je een makkelijke of wat ingewikkelde editor-programma wilt. Ik gebruikte altijd: SonyVegas Pro 13
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
camtasia studio
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb camtasia gedownload. Ziet er goed uit. Het is nog even wennen natuurlijk. Echt tof! bedankt.
Hitfilm Express! http://www.hitfilm.com
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sony vegas pro
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik gebruik DaVinci Resolve !
Werkt super je hebt een betaalde versie en een gratise allebij super !