delphi code geeft error weet iemand welke fout ik maak?

ik heb een code geschreven, maar mijn rad studio zegt steeds dat het fout is.
bedoeling: als de trackbar tussen een bepaalde waarde is geschoven en je op de button klikt, dan krijg je een bepaalde tekst.

dit is mijn code

var
Form3: TForm3;
X : Integer;

implementation

{$R *.fmx}

procedure TForm3.Button1Click(Sender: TObject);
begin

X := TrackBar1.Value;
if X in [1000...20000] then resultaat.Text;'u heeft systeem 1 nodig'
else resultaat.text;'geen gegevens beschikbaar'
end;

Als het fout is, kan iemand mij dan ook de goede versie van de code geven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou helpen als je erbij vermeldde welke foutmelding krijgt.
Maar ik gok een soort Syntax error, want die staan er wel een paar in, zie ook het eerste antwoord hieronder.

Antwoorden (1)

Bij de integer range moet je twee punten gebruiken, niet drie, en je voert nu niet een assignment uit aan het resultaat.Text label maar je sluit je statement al af door een ; te gebruiken. Assignment in Delphi is := .
gvrox