Wat is een goede gratis webhost?

Ik wil er niet voor betalen omdat ik enkel uit verveling een beetje zit te spelen met HTML, PHP of programma's zoals PHPNuke, Joomla en dergelijke. Ik zit nu bij 000webhost.com, wat opzich precies is wat ik wil. Redelijk snel en alle opties die ik zoek. Alleen heb ik vaak last dat ik niet meer kan uploaden.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een webhost met dezelfde opties als 000webhost;

gratis
mysql
webmail
ftp
en natuurlijk wat schijfruimte :).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb hetzelfde probleem een keer gehad, en ben toen bij x10hosting uitgekomen. Ik denk dat dat wel voldoet aan wat jij zoekt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze vraag is al eens langs gekomen (zie gerelateerde vragen) en hierop werd verwezen naar http://www.woelmuis.nl. Misschien is dat wat voor je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woelmuis is een vreselijke verspilling van je tijd!!
Extreem lange laadtijden, geen reactie op vragen of klachten. Ik heb het een hele tijd aangezien, maar ben blij dat mijn sites daar weg zijn.
Soms waren mijn sites 3 maanden onbereikbaar. Soms moest je eerst 3 time-outs de site laden, voor hij verscheen (5 minuten later, zucht...!!) Leuk initiatief, maar niet klaar voor het grote werk...
Op One2xs.com kun je gratis een hosting (en ook domeinnamen) verdienen door advertenties uit te voeren. Gratis, je moet er alleen wat voor doen. Het voordeel is wel dat je geen reclame hebt en een host hebt die One2xs wel betaalt en dus dezelfde kwaliteit hebt als het kopen van een host met euro's.