Hoe krijg ik deze twee dingen weg op mijn wordpres webshop?

ik maak mijn webshop met elegant themes en divi builder maar ik wil deze 2 dingen graag weghebben, ik kan ze nergens vinden in mijn filemanager.
kijk ik fout of weet iemand hoe ik dit wegkrijg

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
niet zo netjes om de naam maker weg te halen
TurfGraver
7 jaar geleden
Het kan, maar wat Ritsuka zegt, het is niet netjes. Ook na een update e.d. ben je aanpassing weer kwijt (ondersteuning kan je ook schudden dan).

Antwoorden (1)

Als je je website maakt op wordpress moet je het volgende doen. Als je op de wordpress site bent en je eigen site statistieken in beeld hebt, dan zie je aan de linker kant van je scherm onder het kopje personaliseren, thema's. Klik daar niet op maar op het knopje customizer rechts daarvan. Je word naar het opmaak menu van je site gestuurd. Klik hier onder het kopje site-identiteit. Scrol naar bendeden en daar vind je het kopje inhoud voettekst. Hier kan je je voettekst aanpassen.