Er zit standaard aan de rechterkant van mijn website, een witte balk, hoe haal ik die weg?

Als ik een website maak met HTML en CSS zit er standaard een witte balk aan de rechterkant van mijn website, weet iemand hoe ik die weg haal? Want als ik met kleuren werk, is dat heel erg vervelend.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Dit kan een aantal oorzaken hebben. Grote kans dat dit te maken heeft met de container. Kijk of je body element of container div elementen in min-width hebben. Is dit niet geval probeer dan het volgende:

body
{
overflow-x: hidden;
}

Mocht dit niet helpen probeer dan een link naar deze site te posten, zo kunnen mensen zelf je broncode zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De code die je zei heeft niet geholpen en op dit moment ben ik alleen bezig met offline websites. Dus ik kan geen link sturen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://jsfiddle.net/tmm4n/