Wat is de debug console op mijn ipad3?

Hij geeft Java en scriptfouten aan maar zou niet weten wat ik er mee moet of kan.
Iemand uitsluitsel wat dit is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Die is er niet. Een kwestie van Safari op je PC installeren en daar java op debuggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er niet? Eea staat toch echt op mijn iPad. en waar dient het voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah wacht, ik las je vraag op een andere manier. Een echte debugger is er inderdaad niet op de iPad, wel een basis debugger. Die helpt ontwikkelaars om fouten op te sporen. De maker van een website moet deze gebruiken om te zorgen dat de website foutloos op de iPad en andere computers werkt. Als jij niet aan de betreffende site werkt, heb je er dus niks aan.