Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe een powerpoint vieuwer 2010 correct installeren?

Ik kan mijn mails met bijlage niet openen omdat de pc aanheeft dat ik powerpoint viewer moet installeren.Kan mij iemand de juiste link geven om dit gratis van het internet te downloaden aub.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
881

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een google doet op "powerpoint downloaden" dan krijg je o.a. deze die in de bron staat.
Ik heb hem zelf al staan en die kan ik nog steeds zonder problemen gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
EDIT: Heb je al bij de gerelateerde vragen gekeken. Ik zie ze ook nu pas staan. Heb ze niet bekeken, maar misschien staat daar ook informatie bij die je zoekt.

Toegevoegd na 43 minuten:
N.a.v. de reactie:
Ik heb zelf nog de versie van 2007. Als je een google doet op "office powerpoint 2007 free download" kan je proberen of het met die wel lukt. Succes!
Verder heb ik geen tips.

Toegevoegd na 44 minuten:
Alleen werkt die waarschijnlijk niet met de allerlaatste versies.

Toegevoegd na 2 uur:
Toevoeging n.a.v. van nog een reactie:
Ach, rechtsonder niet geprobeerd?
Daar staat dus de link naar de viewer ook, maar ik wist niet dat ik die verwijzing ook moest maakt.
Doe ik zelf wel altijd. Om te voorkomen dat er inderdaad een betaalde versie wordt genomen.
Bijna elke site heeft bovenaan de betaalde en onderaan de Freeware staan.
Maar dat is nog geen garantie dat er geen koop software nodig is.

Toegevoegd na 2 uur:
Aanvulling: Ik bedoel dus "lezen wat er op de site zelf staat" Het is toch commercieel. Succes verder.
Jammer dat mijn moeite voor niets was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding