Hoe verander ik de allereerste foto die verschijnt als ik mn laptop aan doe?

Ik heb een nieuwe laptop windows 10. Je leest veel over hoe je afbeeldingen zelf kunt kiezen op je aanmeldscherm of bureaublad, snap ik allemaal.Maar nu wil ik graag ook 'invloed; hebben op de ALLEReerste foto die verschijnt zodra ik mijn laptop aan doe. Ik krijg soms ineens een andere foto te zien die prachtig is, en zie je rechts bovenin: "mooie foto" en kun je een feedback geven. Maar meestal krijg ik de dezelfde te zien.... Hoe kan ik dit zelf beinvloeden? Of is dat überhaupt niet mogelijk?

MVG miss lobe

7 jaar geleden
1.1K
Amadea
7 jaar geleden
Je kunt één vaste afbeelding kiezen, of een rijtje laten verspringen en dan is dat altijd hetzelfde rijtje.
misslobe
7 jaar geleden
Oww echt? wat saai. Maar hoe laat je een rijtje verspringen dan?

Het beste antwoord

Je gaat naar Persoonlijke instellingen en kiest bij Achtergrond voor Afbeelding of Diavoorstelling. Dan kun je kiezen welk Album je daarvoor wilt gebruiken. Dat kunnen de standaard Windows foto's zijn, maar je kunt ook een album samenstellen van jouw eigen mooie plaatjes. Vervolgens kun je aangeven hoe vaak de afbeelding gewijzigd moet worden en of dat in vaste of willekeurige volgorde moet zijn. Heb je gekozen voor Afbeelding in plaats van voor Diavoorstelling, dan komt er één foto te voorschijn en dat is dan altijd de eerst foto die je ziet. Bij de Diavoorstelling kun je niet vastleggen welke foto als eerste in beeld komt.
7 jaar geleden
misslobe
7 jaar geleden
Weet je wat nu zo grappig is... ben er zelf inmiddels al achter gekomen hoe het moet en klopt helemaal wat je antwoordt, dus het is het beste antwoord, toch bedankt !
misslobe
7 jaar geleden
+ 10 dus :-)