wie heeft een goede php cursus voor mij?

wie weet een goede php cursus voor mij of kan iemand mij helpen met php ik wil graag een internet radio websitete maken met php maar ik weet nog niet precies hoe ik dat moet doen wie kan mij helpen of weet een goede cursus

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om te beginnen kun je de documentatie alvast downloaden:
http://www.php.net/docs.php
En koop een goed boek , hier staan er genoeg:
http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/php/N/0/Nty/1/search/true/searchType/qck/sc/media_all/index.html
(te sorteren op bijv. beoordeling, bestverkocht etc..)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De beste manier om een taal te leren is zeker niet via een tutorial. Op die manier leer je nooit hoe je het best technieken kunt toepassen. Wat ik heb gedaan toen ik 14 jaar was, was een doel in hoofd nemen, zoals een website maken, en daarna constant tegen problemen aanlopen. Deze problemen zoek je op in google, de internetgemeenschap helpt je vaak graag en snel, vooral stackoverflow.com is snel en goed. Je moet wel goed engels beheersen, want met alleen nederlands kom je echt nergens.

Antwoorden (2)

Om php te leren, zou ik beginnen met w3schools.com. Daar kun je heel veel leren over php. Omdat php heel veel ingebouwde functies heeft kun je vaak wel googlen naar een functie. Op w3schools kun je leren hoe php werkt, hoe de logica werkt. Verder kun je googlen naar bepaalde methodes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Codecademy zijn er verschillende cursussen over websites maken en programmeren. Een hiervan is PHP.