Ik ben op zoek naar een goed videobewerkingsprogramma met veel functies en makkelijk te bewerken. Wie kan me helpen?

Gebruik tijdens het filmen vaak een gopro en een eken camera. Nu wil ik graag deze filmpjes bewerken. In goprostudio kan ik alleen beelden van gopro gebruiken en windows movie maker heeft niet zo veel bewerkingsfuncties.

Ik ben op zoek naar een programma waarbij ik beide beelden kan combineren en met meer bewerkingsopties dan gopro studio of windows movie maker. Daarnaast moet het niet te ingewikkeld worden te bewerken. Welk programma raden jullie me aan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Dit worden beste gratis programma’s gevonden:
Blender
Lightworks
HitFilm 4 Express
VirtualDub
Wax
Avidemux
FFMpeg
ZS4 Video Editor
Cinefx Jahshaka
Movica

Antwoorden (2)

Gebruik sony vegas of adobe after effects/premiere pro
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gratis: Hitfilm 4 Express, Blender
Betaald: Hitfilm 4 Pro, After Effects, Cinema4D (3D), Maya (3D), Premiere Pro.

Zelf zou ik Vegas Pro niet aanraden, de graphics zijn gewoon trash.