waarom moet je 'pop' kiezen bij een nieuw mailaccount op je iphone 4s?

Toegevoegd na 3 dagen:
ik zou ook niet weten hoe je het beste een mailaccount aanmaakt met Hotmail....

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
iets meer gegevens zouden helpen ? gmail, hotmail, apple email ?mail van je provider zelf ?
welke app ?
is het een 2de account ? etc
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij hoef je helemaal geen pop te kiezen. Je iCloud-adres (bijvoorbeeld) kán helemaal geen POP-acount hebben.

Het beste antwoord

Moet niet 'mag', je kunt ook kiezen voor SMTP. POP en SMTP zijn methoden hoe je iPhone mail binnen haalt. Bij POP worden de mails binnen gehaald en verwijderd op de webserver bij SMTP worden de mails ook binnengehaald, maar blijven dan bestaan op de server. Nadeel van SMTP is, dat de server snel vol loopt.

Cheers
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankje. ik zal kijken wat ik er mee kan