wat is een goede gratis videobewerkings programma voor windows 10?

ik ben laatst overgestapt van een desktop met windows 7 naar een laptop met windows 10. op mijn dekstop gebruikte ik windows movie maker om filmpjes te maken vooral over vakantie's maar ook wel eens een leuke om op YouTube te zetten.... nu heb ik alleen het probleem dat windows 10 windows movie maker niet ondersteund...... weet iemand een andere GRATIS programma waarmee ik video's kan maken? ik heb nu de laptop acer Aspire E 15.

de programmas die ik zelf al gevonden had waren programmas waar je maar 24 uur ofzo gebruik van kon maken en het dan daarna moest gaan kopen!
DIT WIL IK DUS NIET!!

alvast bedankt voor de hulp,

ps: ik heb dit later ook voor school nodig

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan Movie Edit Touch proberen, die kun je downloaden in de Windows store

Antwoorden (1)

Je zou deze gratis programma's kunnen proberen:
Blender
Lightworks
HitFilm 4 Express
VirtualDub
Wax
Avidemux
FFMpeg
ZS4 Video Editor
Cinefx Jahshaka
Movica

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt Movie Maker overigens nog steeds gebruiken:
1. Klik op de link: http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkID=255475
2. Start het gedownloade bestand.
3. Selecteer: ‘Zelf de programma’s kiezen die geïnstalleerd moeten worden’.
4. Kies: ‘Photo Gallery en Movie Maker’ en installeren.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hartstikke bedankt, na even wat puzzelen is het me gelukt!