Waarom crashed Visual Studio na importeren Data source?

Ik ben een programma aan het maken met een DataGridView en een Microsoft Access database. Nu wil ik een Data Source aanmaken en dat lukt helemaal, maar dan krijg ik de melding: Error using dropdown: Sequence contains no elements. Daarna krijg ik de melding Microsoft Visual Studio 2015 has stopped working en herstart het programma. Is dit een bug of doe ik iets fout?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Bij VS2015 wordt dat veroorzaakt door Update 1. Update 2 zou dit op moeten lossen.
De link naar de download vind je op https://www.visualstudio.com/en-us/news/vs2015-update2-vs.aspx
Op dezelfde website vind je ook VS2015 Update 3 RC.
Succes!