is programma waarmee je bezorgroute in stad kunt uitzetten?

als vrijwillligervereniging bezorgen wij in een aantal wijken bij leden regelmatig post. is er programma waarmee je de route kunt optimaliseren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

RouteXL is een routeplanner voor meer adressen. Je kunt de snelste route langs meerdere bestemmingen vinden. RouteXL sorteert de tussenstops in de optimale volgorde voor de meest logische route. Simpel en snel.
Je kunt adressen of postcodes typen, locaties aanklikken op de kaart, of knippen en plakken vanuit andere programma’s zoals Excel.

Gratis
RouteXL is gratis te gebruiken tot 20 adressen. Wil je meer, dan betaal je een kleine bijdrage.

De optimale route wordt duidelijk de kaart aangegeven en de routebeschrijving kan je printen. Je kunt zelfs de route exporteren voor je navigatie systeem.

http://www.routexl.nl/
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
blij met dit antwoord!