Is het toegestaan een muziek video (clip) in een app te publiceren?

Is dat toegestaan bij het bouwen van een app, de artiest en titel-naam blijven gewoon.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja hoor. Moet je wel even met de platenmaatschappijen om de tafel gaan zitten. Of alleen rechtenvrije muziek publiceren...

Toegevoegd na 7 uur:
Mijn antwoord lijkt wat positief te zijn. Maar inderdaad kan je beter nee zeggen. Het is niet toegestaan tot de rechthebbende (artiest/platenmaatschappij) geen "ok" geeft.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Formeel kan de rechthebbende dit gebruik verbieden. Regel dit dus van te voren.
gvrox
8 jaar geleden
Dat bedoelt MrTomaat toch ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@tinus1969 Dat zeg ik. "Moet je wel even met de platenmaatschappijen om de tafel gaan zitten."