Zijn er standaard php of html codes voor voetbalstanden?

Ik wil een website maken met daar op de standen van de eerste divisie en eredivisie. Dit wil ik echter niet zelf constant bijwerken. Is hier een code voor ? en waar kan ik die vinden? Ook voor tussenstanden en programma's wil ik dit hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je zult dus informatie van andere websites of servers willen gebruiken.
Met html kun je gebruikmaken van frames en embedded code, met php kun je complete sites downloaden, bewerken en in je eigen formaat weergeven.
het eerste is vrij eenvoudig, het laaste vergt wat programmeerkunst (en een server die php ondersteunt)

In de meeste gevallen zul je bovendien toestemming van de eigenaar van de gegevens nodig hebben om ze te gebruiken op jouw site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voetbaluitslagen zijn uiteraard geen standaard van HTML, dus een HTML-code zal er je nooit voor vinden.

Je moet met PHP de standen van een site ophalen, echter vergeet niet het auteursrecht.