Hoe kan ik ervoor zorgen dat bij mijn 2 schermen , mijn rechterbeeldscherm niet de achtergrond heeft van mijn linker?

Ik heb 2 schermen bij mijn computer , ik ben niet zo handig in die schermen instellingen , dus weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik ; mijn achtergrond die ik wil alleen op mijn linkerbeeldscherm heb , en mijn rechter doodgewoon windows desktop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor een stap voor stap uitleg is het waarschijnlijk handig als je je windows versie ook even noemt.

Over het algemeen kun je kiezen tussen verschillende opties in het Configuratiescherm -> Beeldscherm. Bijvoorbeeld uitbreiden en dupliceren.

Met dupliceren geeft het tweede scherm een exacte kopie van je hoofdscherm weer.
Met uitbreiden kun je zelf bepalen wat je in het andere beeldscherm plaatst.

Dat laatste is denk ik wat je bedoelt. Hopelijk heb je hier iets aan.

Toegevoegd na 23 uur:
Zie reactie en ik heb ook een link toegevoegd in de bronnen die je ook precies verteld wat je moet doen, dat is misschien duidelijker dan mijn eigen uitleg :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je aanvulling via privé bericht. Helaas kan ik het nu niet helemaal precies nabootsen met mijn eigen opstelling om zeker te weten dat ik je het goede vertel, maar ik zal het proberen. Je zat in ieder geval zelf al wel op de goede plek te kijken! > * Display => hier staat je hoofdbeeldscherm en je tweede scherm
>
> *Resolution => laten staan of aanpassen indien nodig
>
> * Orientation => laten staan of aanpassen indien nodig =*Landscape
>
> * Multiple Displays => Daar moet je wezen. Kies hier voor "Extend displays" Dan zou het moeten werken zoals jij het wil. Doet het dat niet, dan zou je nog kunnen kijken of het juiste scherm als hoofdbeeldscherm ingesteld staat. Dat kun je eventueel in hetzelfde venster wijzigen door bij displays het scherm te selecteren en onder de opties aanvinken om deze als hoofscherm (main screen) te maken. Laat maar weten of het zo lukt of niet. Groetjes
Standaard kan dit volgens mij niet; ik los het op met het programmaatje DisplayFusion. De gratis versie kan wat jij wilt.