Je kan beginnen met een simpele game, hier moet je GameMaker voor downloaden.. op Youtube staan heel hulpfilmpjes. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dat je aan deze site wat aan hebt. Ik weet niet zeker of je hier wel ''makkelijk'' een spel kan maken, maar ik zou zeggen probeer het eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook een virtuele game maker downloaden maar die zijn jammer genoeg moeilijk te vinden dan kan je games maken zoals voor de ps3 ps2 xbox en pc enz..

mischien aals je eens op google typ game maker dan klik je gewoon ergens op dat is hellemaal gratis srry de beste game makers zijn het duurste .