Is het mogelijk om de ''buiging'' iets rechter te trekken op photoshop (CS6)?

Ik wil de sterkte van de het gebogen verminderen. dus infeite het hele oppervlakte iets rechter trekken. (toegevoegde foto)
is dit mogelijk in CS6, en hoe doe ik dit?

Picture for question
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Select -> All
En vervolgens Edit -> Tranform -> Skew
of
Edit -> Tranform -> Distort
en dan de hoeken onderaan aan beide zijden evenveel graden naar buiten trekken. De waarde van de graden verschijnt terwijl je trekt.
Voor in geval je een Nederlandstalige Photoshop hebt, vind je hier de vertaling van de termen: http://www.photoshop-tutorials.nl/basis/adobe-photoshop-cs-vertalingen-engels-nederlands-2/.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
janprokles
8 jaar geleden
Dankjewel, goed gelukt met uw hulp!