Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik zonder programmeerkennis een website maken en onderhouden?Moet vergelijkbaar zijn als biedmeer webwinkels alleen dan voor een gewone site.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
737

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Bij Google sites!

http://sites.google.com
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga ik eens bekijken
Zijn een hoop van dit soort pakketen op de markt. vraag is alleen hoeveel wil je uitgeven. Ze bestaan uit gratis tot oh mij god wat is dat duur.

Zoek op google maar naar website WYSIWYG applicaties

WYSIWYG staat voor What You See, Is What You Get.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn inderdaad een hoop pakketten beschikbaar hiervoor. Mijn vader, die overigens ook totaal geen kennis heeft van programmeren, maakt gebruik van Eyesi. Een Nederlandse ontwikkelaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als eerste zou ik mezelf een aantal vragen willen stellen.
Zelf noem ik ze "de 10 geboden vragen" voor een website opzetten.
1)Wat wil ik er mee doen (wat is je doel met de website).
2)Hoeveel geld mag het kosten.
3)Welke mensen (doelgroep) wil je ermee trekken?
4)Hoeveel tijd wil je aan je website besteden.
5)Welke programma's wil je op jou website zetten?(foto's videootjes enzovoorts).
6)Wil je een makkelijke bediening van je website hebben
7)Hoeveel pagina's wil je maximaal hebben (tabs).
8)Wil je een bezoekers contactformulier zodat mensen naar je reageren kunnen zonder jou eerst te emailen?
9)Wil je reclamevrije website?
10)Wil je ook dat je site vanaf GSM beschikbaar is?

Aan de hand van die vragen kan je via http//www.google.nl goed een passende website zoeken... Informeer eerst en schrijf dingen op...kies uit hetgen je opgeschreven heb een website die het beste bij jou wensen aansluit.
Suk6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gewoon prive een snelle website wilt maken en onderhouden zou ik bij wordpress.com een gratis site nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de website web-oke.nl kun je een domein met webruimte kopen. Het bij deze provider heel gemakkelijk om via de browser bijvoorbeeld een wordpress-pagina te installeren. Vervolgens hoef je je alleen nog maar een beetje te verdiepen in Wordpress (hoe artikeltjes plaatst). Maar het is ook mogelijk om met een klik, een kant-en-klare webwinkel te installeren zoals Prestashop. Op het forum van web-oke.nl helpen ze ook graag met deze stappen. Ik ben er erg tevreden over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik al een aantal jaren Websitemaker van Magix,
ben daar zeer tevreden over. Het is een eenvoudig te begrijpen programma, waar je veel mogelijkheden hebt en
betaalbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding