Dat is een Emoji, er zijn mensen die er een verhaaltje bij hebben verzonnen.
Dat gaat als volgt.
Wanneer iemand 3 keer de Molester Moon krijgt toegestuurd zal deze van de Molester Moon een bericht krijgen hoe hij zal gaan sterven. Dat bericht word uitgedrukt in Emoji emoticons.
Dus als je een voorbeeld wilt:
IK: *stuur jou 3 keer de Molester Moon*
IK: Je zult nu gepakt worden door Molester Moon!
JIJ: Oh nee! Molester Moon komt me vermoorden!
*Later*
JIJ *ontvangt een bericht van Molester Moon met allemaal Emoji's*
En op die manier zou je dan dus doodgaan.

Broodje aap dus, maar een grappig verhaaltje! :)
Check even de bron voor een iets beter voorbeeld!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is een smiley op whatsapp. Smosh heeft het de naam molester moon gegeven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
smosh is een youtube kanaal, hun hebben een keer een video gemaakt over deze smiley/emoji (emoji is een app met verschillende smileys)

hun hebben deze smiley/emoji de naam ''molester moon" gegeven.

ze hebben er ook een verhaal bij verzonnen zoals marcel zij:
als je drie keer molester moon doorstuurt krijg je een bericht met je dood in plaatjes en letters. dit is natuurlijk allemaal verzonnen.

hier is de link voor deze video: https://www.youtube.com/watch?v=YcBJuuYKo_A

Toegevoegd na 1 minuut:
geen letters alleen plaatjes