Hoe kan ik de MySpace video-ripper op www.ripzor.com/myspaceripper.html naar de PC rippen?

Zodat ik de ripper ook nog kan gebruiken, mocht die site weggepest worden (of gewoon down gaan door brand, weet ik 't... :)).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor zover ik kan bekijken kun je daar ook je eigen programma's voor downloaden. Ik heb het niet uitgeprobeerd, maar een daarvan zou deze volgens mij wel eens kunnen zijn (zie bron).

Als je googled op: myspace video ripper download on your pc, dan vindt je er nog wel meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas ondersteunt die niet de HD/highquality filmpjes...
Je hoeft geen nieuwe programma's te downloaden hiervoor, maar je kunt wel gebruik van de universele Mozilla Firefox en kies hierbij dan voor een simpele add-on

Kies dan voor de Flash Video Downloader
In de link meer info hierover. Werkt ook voor vele andere sites zoals youtube.