Hoe kan ik gemakkelijk een menu invoegen op mijn html website?

Ik hoorde onlangs dat je via

's een menu kunt maken voor html zodat je het slechts één keer moet aanpassen en dat het dan op alle pagina's wordt aangepast. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je bedoelt niet gewoon een css-bestand?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn eerste reactie is, schrijf een kleine routine die al je webpages aanpast. Als je zo'n routine op de server kunt en mag draaien ben je helemaal gesteld. Hierover graag input van meer ervaren mensen.

Antwoorden (2)

bedoel je includes?

dit verwijst op je pagina naar het bestand nav.php
als je dat bestand aanpast veranderen de paginas waar dat op staat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het is in elk progamma verschillend hoe je echt een kollom krijgt ik heb er self een gemaakt met adobe dreamweaver cs6 en dan is de code

en het is gemaakt in html

let niet of de detials heb hete effe snel gedaan