Is er een css editor welke een gecomprimeerde (minified) css kan wijzigen?

Ik wil graag de stijl van een bestaande website aanpassen, maar de css is gecomprimeerd (minified). Dan zijn alle overbodige spaties, tekens en returns weggelaten om het bestand zo klein mogelijk te maken. Er staat nu 114 kb op slechts 1 regel....

Er zijn online unminifiers, maar ik zou graag een vrij verkrijgbare css editor hebben welke dit ook kan, zodat ik het kan aanpassen waar nodig.

Heb al een paar css editors (NotePad++, TopStyle5) geprobeerd, maar kan geen unminify optie vinden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Je kunt dit heel eenvoudig in Word doen door iedere '{' te vervangen door '{ ', de '}' door ' } ' en de ';' door '; '.
Hier is '' een 'carriage return - linefeed'.
Als dat niet geheel het gewenste resultaat geeft, een beetje aanpassen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niet echt een antwoord op mijn vraag. Dat kan in Notepad++ en de meeste andere editors ook. Dan hou ik het nog liever bij de online oplossing, zoals op http://mrcoles.com/blog/css-unminify/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie dat de auteur er een offline versie van heeft gemaakt. Als dat je probleem oplost of je hebt al een andere oplossing gevonden, zijn we klaar. Zo niet dan schrijf ik als ik thuis kom volgende week nog wel een stand alone programma hiervoor. Vrees niet, het is hoogstens een half uurtje werk. Ik moet wel weten of je 64 of 32 bits Windows hebt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De offline versie is een linux voorbeeld, dat werkt niet 123 op windows zonder extra installatie van weer andere programma's.
En natuurlijk zijn er legio mogelijkheden om dit buiten een IDE om te doen, maar het mooiste zou zijn als het geïntegreerd zou zijn. Je hebt me met je antwoord op het idee gebracht om te kijken of er zoiets al is voor Visual Studio (Express versie is gratis), en wat blijkt: je kunt gewoon de toetscombinatie Ctrl-k-d gebruiken. Magic ;) Waarom ik dat nou eerder tegenkwam is me een raadsel...
Waar je naar moet zoeken is een programma met een visuele CSS editor. Dreamweaver is dan een mooie oplossing. Die kun je 30 dagen vrij gebruiken. Als je geld verdient met websites is een licentie ook niet echt duur.