Hoe kan ik de sociale media iconen netjes naast elkaar zetten ipv onder elkaar?

Hallo beste mensen,

Ik heb de scripts van Hyves, Facebook en Twitter gebruikt om mensen de gelegenheid te geven onze activiteiten in hun sociale media onder de aandacht te brengen. Helaas krijg ik ze niet naast elkaar en staan ze nu onder elkaar (zie foto), dat neemt erg veel ruimte in. Weet iemand hoe ik ze toch naast elkaar kan krijgen zoals ik vaak ook bij andere websites zie? Waarschijnlijk is dat ook een stukje script, toch?

Ik hoop dat hier iemand is die me hier antwoord op kan geven.

Bij voorbaat dank,

Debbie

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik zie de foto inderdaad ook niet terug helaas, op ugo4it.nl zou u kunnen zien hoe het er nu uitziet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zie geen foto, dus ik weet niet precies wat je wilt. Maar als je het in html bedoeld dan zou ik in een image editor 1 plaatje maken van alle icoontjes die je wilt onder elkaar en dan met een imagemap de urls er overheen leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel voor het beantwoorden van mijn vraag.