Hoe kun je een tekst zetten in een Paint bestand?

Zoals in dit voorbeeld, je hebt een plaatje; en je wil er een tekst inzetten. HOE?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

Als je bij de werkbalken kijkt moet je ergens een 'A' zien. Als je hierop klikt en dan op de plaats waar je de tekst wilt, dan kun je je tekst typen.

Zie afbeelding hieronder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is de standaard versie die je krijgt bij Windows 7. ALs je de windows xp versie hebt moet je werkbalk aan de linkerkant zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh en bij de vorige versie's is er geen "A' logo maar een 'T' logo. Klik op de link voor een voorbeeld: http://0.tqn.com/d/create/1/0/F/6/9/-/s-1.png