Wat is het beste PhP / MySQL framework ?

Hierbij spelen snelheid qua leren, coden een rol, maar ook flexibiliteit. En natuurlijk moet de site zo snel mogelijk laden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben zelf een groot fan van CodeIgniter geworden. Makkelijk om te leren, zeer flexibel, bevat veel libraries die je gemakkelijk kunt inladen en gebruiken (dat scheelt je veel code schrijven), en is één van de snelste frameworks (zie bronnen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Codeigniter, CakePHP, Symfony, Zend, Yii PHP, Silverstripe

Zelf vind ik Codeigniter en Symfony erg goed.