Zou je een sitemap kunnen gebruiken als een functioneel ontwerp?

Goedemiddag allemaal,

Voor mijn stageverslag word er gevraagd om een functioneel ontwerp je maken. Zou je ook een sitemap kunnen gebruiken als een functioneel ontwerp

Met vriedelijke groet,

Murtaza

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat is in de praktijk als snel ontoereikend.
Een functioneel ontwerp gaat vooral, zoals de naam al aangeeft, in op de functionele eisen (wat gebeurt er wanneer, welke interactie is er, welke dataflows zijn er, welke eisen stel je aan de omgeving, welke eisen stel je aan de beveiliging etc).
Dat is dus heel veel meer dan een sitemap.