Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak je van een website een programma of app?

ik zou graag van deze website(http://www.vhl.nl/leiden/index.php?page=10) een programma of app maken, omdat ik dan sneller en gemakkelijker mijn school rooster kan opzoeken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt niet echt zomaar een app maken. Als je het gratis wil doen, moet je de ict (als die er is) op school vragen, die je kunnen helpen om een bluetooth app te maken. Maar zelfs dat is echt tijdrovend.

Als je een app voor in de appstore wil, is het niet goedkoop. Bij android moet je een account kopen van 25 euro (Dat is noch te doen), en bij apple ben je 300 dollar per app verder.

Heb je het geld er toch voor over, dan zijn er wel gratis programma's via internet die je kunt gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat lorie1 zei klopt. Hou er echter wel rekening mee dat als de website niet van jou zelf is, je eerst toestemming zal moeten vragen om de gegevens op te mogen vragen. Dan zal je waarschijnlijk een webapp (voor mobiel ook mogelijk) of een gewone app kunnen schrijven maar daarvoor heb je aardig wat programmeer kennis voor nodig (voor Android de taal Java, voor iOS weet ik het niet precies)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding