Ze weten op basis van jouw IP-adres naar welke dingen jij eerder gezocht hebt. Door die gegevens te combineren met wat anderen die daar ook naar keken nog meer gezien hebben wordt vermoed dat jij wellicht daar ook belangstelling voor hebt.
9 jaar geleden
Door op te slaan wat jij bekijkt, en op basis van dat suggesties te geven wat je misschien zou willen kopen. Dit slaan ze trouwens op via cookies, je IP-adres of een account.