Hoe maak je een website interactief?

Ik heb een website waar je gitaar kan leren spelen. En nu ik ook een nieuw domein. En ik wil de nieuwe website die ik ga maken ook een beetje interactief maken. Hoe maak je een website interacties?

Toegevoegd na 50 seconden:
* hoe maak je een website interactief.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Om een site interactief te maken is het verstandig om
- of te leren in flash een website te maken
- of te leren een website te programmeren in php of dot net
- of een content management systeem te leren gebruiken (bv. drupal, joomla) met modules die interactie mogelijk maken.
Zelf gebruik ik drupal, bv. voor www.limbomedia.nl. (niet zo'n super interactieve site, maar gewoon even als voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Plak er een forum in!