Kan ik op Hotmail.com het zo instellen dat mailtjes ( bijv reclame) meteen automatisch in een map kan laten zetten inplaats van inbox?

Dat ik zeg maar een map maak met daaraan een e-mail adres aan vastgekoppeld,

dat bijv. alleen de mailtjes van facebook rechtstreeks daarin komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

ja dat kan als je even de filter opties van outlook.com instelt
ga naar het tandwiel icoon naast je naam
en dan meer email opties
dat helpt je vast een stuk verder
11 jaar geleden
1. Selecteer het bestand in Hotmail.com
2. Druk op bovenin op 'opruimen'
3. Klik op 'alles verplaatsen van...'
4. Selecteer de map waar het naar toe moet
5. Vink 'In de toekomst ook verplaatsen'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duimpie omhoog!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd goed antwoord, enige aanvulling; eventueel nieuwe map aanmaken maar dat wijst zichzelf ook wel eigenlijk :)